Good vibes la Zilele Clujului #2

„Clujul se conectează/Connecting Cluj” a fost tema ediţiei 2017 a Zilelor Clujului. Am dorit să fac o tradiţie din primul meu voluntariat (Zilele Clujului 2016) şi uite-mă aici, scriindu-mi experienţa epică de la ediţia 2017. De data asta nu am mai stat pe gânduri înainte să mă înscriu ca voluntar. Am făcut-o, pur şi simplu. Şi mă bucur enorm.

Am fost repartizată la Festivalul Culinar Internaţional. Numa’ mâncare. Domnişoara coordonatoare responsabilă de toţi voluntarii a ştiut ce face când m-a trimis acolo hehe. Şi am cunoscut oameni geniali, aş putea să îi numesc chiar prieteni. Am reuşit să mă dezvolt, am reuşit să socializez şi să mă deschid în faţa lor. Am colindat cu ei diferite locaţii, curioşi fiind haha, iar după mai stăteam câte puţin împreună la o poveste în răcoarea nopţilor de mai. Ne-am petrecut mult timp împreună, ne-am distrat când a fost vorba de distracţie, şi am muncit cot la cot cu coordonatorii, oameni chiar mişto odată ce îi cunoşti.

Nico-Rico, camaradul meu de anul trecut a fost şi el pe acolo, dar nu am mai reuşit să petrecem la fel de mult timp împreuna, cum am făcut-o anul trecut. Încă e selfiecapat şi e posibil să aibă chiar mai multă energie decât anul trecut haha.

Am cunoscut oameni geniali, alături de care am avut parte de experienţe frumoase, cu care am împărţit o bucăţică din viaţa mea şi mă bucur de asta. Nu regret nicio secundă petrecută cu ei. Am poză cu Tămaş pentru bunica, am dansat în horă cu alţi voluntari la concertul lui, ne-a şi plouat mult, distracţia a fost combinată cu munca şi, astfel, Zilele Clujului au fost magice. Oraşul s-a conectat cu adevărat şi la fel şi noi. Am legat noi prietenii şi mă bucur enorm că am cunoscut aceşti oameni atât de diferiţi, dar atât de frumoşi. Rămâneţi în sufletul meu.

Uite ce copii frumoşi:

De la horă hehe

Mă bucur că v-am cunoscut ❤

Şi poze artistice haha:

Fotografie personală

Fotografie personală

Take care. ❤

P. S. O să-mi fie tare, tare dor.

Lasă un răspuns :)

