Primăvara începe cu un mărţişor

E 1 martie! Azi începe primăvara, nu? Am simţit-o ieri în căldura aceea suspectă. Ioi, şi ce sentiment am avut când am ieşit din bloc şi nu m-a lovit frigul peste nas. Ieri a fost ziua perfectă pentru plimbare şi chiar am petrecut-o frumos, alături de persoane frumoase şi literatură irlandeză. Spre seară, apusul a fost genial (Nu am nicio poză, eram la un seminar la care profu’ s-a hotărât să nu vină până la urmă. O fi fost pentru că urmărea apusul?  Sau se pregătea de 1 martie?? You gotta love college).

Revenind, primăvara e aici şi abia aştept să îmi beau cafeaua pe balcon în dimineţile însorite şi ceva mai călduroase. E o postare scurtă, o postare de genul sesiunea e gata, primăvara a început, mă duc să-mi pun un mărţişor în piept.

O primăvară frumoasă, cititorule! (Nu uita de babe haha)

tumblr_om4jtgel6j1sa00suo1_540ian

Facultatea de Litere, a cărei clădire mă încântă mereu; poză personală de ieri)

 

Lasă un răspuns :)

