Căutându-mă

Am greșit strada încercând să mă găsesc

Speram că o să reușesc

Să aflu unde sunt, pe unde-alerg

Sub ce poduri mă ascund.

Am pribegit prin locuri străine

Crezând că o să mă găsesc ușor

Am cotrobăit fiecare coridor

Din fiecare castel în ruine,

Din fiecare casă lăsată în paragină,

Din fiecare colțișor al pădurilor.

Îmi imaginam că sunt nicăieri,

Nemaigăsindu-mă acolo unde obișnuiam să fiu.

Și ce-am descoperit? Sunt chiar aici,

Sunt chiar în poezie…

Mai creează-mă.

Mai scrie-mă.

alexandra-levasseur-4

Pictură de Alexandra Levasseur; sursa: inagblog.com

Lasă un răspuns :)

