My UNTOLD story

Untold, Untold, Untold. Multe persoane vorbeau de Untold, multe spuneau că merg şi că abia aşteaptă să înceapă. Mie nu-mi păsa. Voiam doar o vară liniştită acasă. Nu-mi puteam închipui pe atunci că vara mea o să fie dominată de o mini-aventura şi că n-o să fie nici pe departe liniştită, nici acasă şi nici la Cluj.

Fotografie personală

Auzind poveştile de anul trecut de la festival, m-a trăsnit ideea de a fi voluntar, dar, din diferite surse, aflasem că nu se mai fac înscrieri şi, destul de tristă, am renunţat la idee. Curând după asta, un prieten mi-a trimis linkul de la înscrieri pentru voluntariat (thank you so much, again). Am devenit entuziasmată, mă încercau zeci de sentimente şi gânduri şi îmi spuneau că e o experienţă nouă ce îşi merită osteneala. And then there I was, nehotărâtă, ca de obicei, trimiţând formularul chiar în ultima zi de înscrieri.

Apoi un e-mail: „Bună, doresc să îţi spun felicitări şi să îţi urez bine ai venit în echipa de voluntari Untold 2016! Cu siguranţă aceasta o să fie una din experienţele memorabile din viaţa ta!” Ce fericire pe mine! În acel moment, şi eu abia aşteptam să înceapă Untold.

Întrebările pe care le-am auzit cel mai des ca voluntar la Untold 2016: “Totul e bine? E okay? Niciun incident?”, “Mai aveţi apă?”, “Pe aici nu e ieşire?” şi “Unde sunt toaletele?”.

Ah, da, să fii voluntar e o treabă faină. Sincer. Deşi a fost destul de obositoare, fiind combinată cu distracţia de după tură sau vânarea unui taxi la 5 dimineaţa. Să fii în spatele a ceea ce se organizează, să vezi mai în detaliu ce se întâmplă în spatele cortinei e ceea ce mi-am dorit şi îmi doresc în continuare.

Am întâlnit oameni noi, pe care i-am considerat prieteni din prima clipă. Am povestit, ne-am cunoscut, am râs, ne-am mai plictisit şi ne-am şi distrat împreună, făcând astfel ca orele să treacă mai repede. Am cooperat pentru a ne face cât mai bine treaba. Pe tot parcursul celor patru zile am fost entuziasmată şi, deşi mă plângeam că mi-e somn sau foame sau că mă dor picioarele şi spatele, tot mi-a rămas energie pentru ce aveam de făcut şi pentru întâlnirea cu prietenii.

Energiile pozitive erau la ele acasă. Se observau în fiecare persoană (sau toţi erau doar high? hahaha) şi se simţeau în aer (miros de iarbă?? tot ce e posibil). Muzica te aducea în starea aceea euforică. Nu aveai nevoie de alcool sau droguri să te simţi bine, dar, bineînţeles, unii doar dacă beau sau se droghează reuşesc (păţăşti, e treaba lor).

Muzica uneşte oamenii şi asta s-a putut observa la Untold. În muzică există magie, o vrajă, o forţă peste înţelegerea noastră, ce făcea ca toţi să fie prieteni între ei (exceptând cazurile în care unii au consumat prea multe şi prea mult şi şi-au dat-o naşpa sau cei care au intrat fraudulos şi aproape că făceau scandal când îi lua de mânuţă spre ieşire). Se simţea peste tot, mai ales atunci când Cluj Arena era plină şi festivalierii dansau şi săreau împreună, până şi domnul primar Emil Boc, cu frumoasa lui soţie pe umeri. S-au distrat şi ei până în zori, ceea ce e foarte tare! Aşa primar să tot fie, eh? Lumini, confetti, artificii, vocile a mii de participanţi cântând sau strigând la unison, au completat atmosfera magică, iar pielea de găină şi lacrimile de fericire extatică era ceva normal acolo! Hardwell (mi-a făcut o prietenă să plângă), Afrojack, Tujamo, Martin Garrix (mi-a făcut o altă prietenă să plângă haha), Armin van Buuren (a mixat peste programul lui, până în zorii zilei şi a îngenuncheat în faţa stadionului) şi Ummet Ozcan sunt cei la care am reuşit să ajung şi, let me tell you, au fost geniali! Până şi asta e o subapreciere. Mi-au transmis emoţii frumoase şi m-au făcut să fiu tot mai determinată în a-mi face visele să devină realitate. Chiar acolo, în locul unde eram, înconjurată de mii de oameni, mi-am promis mie că n-o să-mi las visele deoparte (poţi să spui că sunt o ciudată şi asta e, mi s-a mai spus hahaha).

De asemenea, securitatea a fost maximă şi festivalierii au fost în siguranţă, deşi unii s-au simţit urmăriţi. Desigur, au existat mici incidente, de care au avut grijă jandarmii, poliţiştii şi cei de la pază, dar şi, noi, voluntarii. Am fost atenţi la fiecare mişcare suspectă din zona în care eram în tură, alături de întăriri (forţele de ordine enumerate mai sus). Am apreciat chestia asta şi m-am simţit chiar eu în cea mai mare siguranţă.

And last but not least, apreciez strădania coordonatorilor noştri şi a asistenţilor lor (toţi oameni prietenoşi, de gaşcă, dar serioşi când e nevoie), care au făcut în aşa fel încât să primim mâncarea la timp, poate chiar mai devreme, s-au asigurat că avem mereu apă şi că suntem bine (şi, desigur, că ne facem treaba haha). Am cunoscut oameni aşa de faini şi sper să-i reîntâlnesc (deja mi-e dor de voi, copii!). Au făcut ca munca să pară distracţie şi nopţile de tură să treacă mai repede. Mi-aş dori să dau timpul înapoi, să retrăiesc totul…

13886513_10154261700226421_2590371481307319689_n

Still buzzing from Untold! 65000 people! This was one of the sickest shows ever!!!!! – Afrojack

13668657_10154474957951694_7867807621371634123_o

Romania you guys know how to party!!! – Hardwell

13923566_1215150688504311_3506317288621187800_o

from ROMANIA with ❤ – Tujamo

13995494_1141100525932800_4422583474388738241_o

Romania was INSANE!!! – Martin Garrix

13962666_10157337206505352_8698434133491399846_n

Wow Romania! Immense energy till the end! ❤ – Ummet Ozcan

13995386_10153784239888316_6884786792211437088_o

So much ❤ Romania!! – Armin van Buuren

Sometimes you never know the real value of a moment until it becomes a

memory.

Surse fotografii: paginile oficiale ale artiştilor.

Untold, thank you for the precious memories ❤

P. S. Ne revedem la Untold 2017? 😀

Lasă un răspuns :)

