Oraşe mari

Mereu am fost îndrăgostită de oraşele mari. De felul în care zgomotul lor mă trezeşte la viaţă şi îmi dă energie. Agitaţia lor mă face să nu stau locului, să fac cât mai multe, să mă mişc cât mai mult. De felul în care îşi înalţă clădirile până la cer şi mă lasă să mă plimb printre ele şi să le privesc, fără să se sfiască. Se înalţă atât de încrezătoare, chiar şi cele dărăpănate, distruse de vreme şi de oameni, uitate. De felul în care acceptă diversitatea şi cultura diferiţilor vizitatori. De felul în care îmi oferă câte ceva de făcut şi de văzut. De felul în care descopăr câte un loc nou printre cele vechi şi de felul în care cele vechi încă au acelaşi farmec puternic. De felul în care ziua se transformă în noapte şi, încetul cu încetul, zgomotul se transformă în linişte. Mai aud câte o maşină care trece pe strada unde e blocul meu, iar în zonele aglomerate, multe maşini sunt taxi şi mulţi exploratori ai nopţii merg sau ies de la cluburi şi de la puburi. Oraşul trăieşte zi şi noapte, fie că e soare, fie că plouă sau ninge.

Şi, fiind aşa o iubitoare de oraşe mari, mă îndrăgostesc instant de fotografii ale acestora. Mai jos găseşti unele dintre preferatele mele  (am multe preferate, i’m a hoarder). Take care 

Take me there

„There’s nothing more perfect than NYC on a rainy day” Sursa: hippii | tumblr.com

sursa: foxeia | tumblr.com

Picture 064

to wake up at 5 in the morning to watch the sunrise, that’s badass haha | fotografie personală, Cluj, 2015

sursa: tumblr.com

downtown San Diego sursa: Scott Murphy | 500px.com

Lasă un răspuns :)

