Tu şi eu: yin şi yang

[Înainte să citeşti, află că nu sunt îndrăgostită şi nici nu am vreo febleţe masculină de care nu ştie nimeni. A trebuit să specific, pentru că oamenilor le vin foarte uşor idei de genul. I’m out. *drops mic*]

Un apartament mic, destul de încăpător pentru orgoliul tău masculin şi pentru exploziile mele artistice. Ferestre mari şi plante în ghivece. Multă lumină naturală şi o privelişte frumoasă de oraş. Un balcon unde să ne bem cafeaua în dimineţile însorite de vară şi ceaiul în serile friguroase de iarnă. Unde conversaţiile ne poartă pe alte tărâmuri şi în alte dimensiuni. Unde să ne pierdem şi mai mult când ne-am pierdut deja pe noi înşine. Unde să ne şi regăsim când ne-am îndepărtat prea mult unul de celălalt. Unde sufletele noastre să fie distruse de cuvinte dureroase şi tăcere, apoi vindecate de cuvinte dulci, săruturi apăsate pe frunte şi îmbrăţişări tăcute. Unde să ne împrumutăm sufletele unul altuia când am rămas seci.

tumblr pic

Sursa: tumblr.com/photo credits: Jonas Berg for Stadshem

O bibliotecă mare, unde să ne ascundem de realitate. Opere grandioase de la Eliade şi Sylvia Plath până la John Green şi Marius Tucă. Un concept unde se află alte sute de concepte puse pe file albe, imaculate, cu miros de nou; crem, îngălbenite de vreme, ce miros a trecut. Rafturi ce ştiu că ţin împreună milioane de litere adunate în cărţi preţioase. O cameră cu miros de trecut şi de vanilie.

Un dormitor cu ferestre din tavan până în podea. Un dormitor care să ne ştie toate secretele, atingerile, suspinele şi toate feţele: somnoroase, plângăcioase, fericite, iubitoare, nervoase, înfometate de pofte carnale. Să ne ştie pe noi doi, cei adevăraţi, cei ascunşi de lume printre cearşafurile albe, ce ne poartă mirosul încă mult după ce noi am plecat. Un dormitor cu miros de noi şi de vanilie.

O baie destul de mare pentru amândoi, din cauză că eu petrec prea mult timp judecându-mi defectele şi apoi acoperindu-le cu machiaj, iar tu ai nevoie să faci un duş rapid să poţi pleca la locul de muncă. O baie cu duş încăpător, care să ne vindece pe dinafară durerile de dinăuntru, care să ne lase să ne descărcăm de lacrimi: când te superi şi strigi la mine, când mă supăr şi spun cuvinte urâte. O baie cu două oglinzi: una, în care să mă fac frumoasă pentru serile în care ieşim la un vin bun; cealaltă, în care să ai grijă de barba cu care te mândreşti atât de mult. O baie cu miros de şampon şi de vanilie.

Un holişor cu un dulap ascuns pentru papucii noştri, adunaţi toţi acolo: pantofi cu toc, tenişi, adidaşi, balerini, cizme, iubitele tale ghete Timberland, iubiţii mei pantofi stiletto. Un dulap cu miros de cremă de pantofi şi de vanilie.

O bucătărie care să ne îmbie dimineaţa la micul dejun, unde să ne povestim visele unul altuia, să-ţi spun cum ai sforăit azi-noapte şi să-mi spui cum te-am împins la marginea patului şi ai căzut, amândoi trezindu-ne cam obosiţi din cauza asta; şi la cină, unde să povestim despre cum un coleg de-al tău te-a enervat şi cum şefa mea mi-a zâmbit frumos când am anunţat-o că am terminat un raport important cu mult înainte de termen. O bucătărie în care fiecare duminică poartă miros de clătite cu banane şi Finetti. O bucătărie în care în fiecare dimineaţă miroase a cafea şi a vanilie.

Un apartament mic, deasupra unei patiserii, de unde vine un miros de vanilie; tu şi eu; ceartă, împăcare; euforie, iubire; vaze sparte la nervi, îmbrăţişări strânse după ce ne împăcăm; râs, plâns; o legătură a corpurilor, a sufletelor, a minţilor noastre nebune; voci linguşitoare ce şoptesc „nu pleca, mai rămâi puţin”-uri şi „ştii prea bine că eşti idioata mea, orice ar fi”-uri; nopţi lungi şi negre; zile lungi şi luminoase; un singur suflet în două corpuri; masculin şi feminin; alb şi negru; yin şi yang.

2 gânduri despre &8222;Tu şi eu: yin şi yang&8221;

Lasă un răspuns :)

