O seară de an bisect

Am avut parte de o seară frumoasă alături de câţiva dintre colegii de facultate şi de tutorele nostru de an la o întâlnire restrânsă cu poetul clujean Ion Mureşan. A fost un mic cenaclu cu recitare de poezii, ceai, biscuiţi, cântece la chitară (vreau şi eu o lună pătrată, să mă întrebe lumea de unde o am haha) şi poveşti amuzante ale poetului, dar şi cuvinte inspiraţionale din partea acestuia.

În momentul în care întâlneşti un poet sau scriitor nu ai cum să nu te laşi inspirat de ceea ce spune, de recitarea teatrală a propriilor poezii şi chiar de simpla prezenţă a unui model (de urmat sau nu, fiecare cu aprecierea personală).

O ocazie frumoasă, zic eu, şi o seară de 29 februarie petrecută în compania unor persoane „faine”, cum îmi place mie să spun, pe care o s-o ţin minte. Sper la mai multe astfel de seri poetice şi liniştite. Mulţumesc organizatorilor şi participanţilor! 😀

12783804_1084470048271415_5614923142130110845_o

Lasă un răspuns :)

