lost in space

Plutesc prin Univers fără vreun scop anume. Sunt doar eu cu mine şi cu gândurile mele. Nu am o destinaţie, pentru că nu ştiu locaţia exactă şi nici măcar nu ştiu unde vreau să ajung. Sunt doar planete şi stele şi sateliţi. Vorbesc singură spunându-mi cât de frumoase sunt toate. De departe par aşa mici, iar de aproape sunt ceea ce nu mi-am imaginat vreodată.
Plutesc şi privesc. E ca un tur al Universului. El mă poartă acolo unde trebuie să ajung. Mă duce spre ceea ce trebuie să văd. E o misiune. Trebuie să ajung unde trebuie şi să fac ce trebuie, deşi nu ştiu nimic. Sunt doar o mică fiinţă aruncată într-un loc unde infinitul face dragoste cu spaţiul. E o comedie romantică, pentru că stelele şi planetele privesc totul, iar unele chiar chicotesc şi roşesc, câteodată chiar ascunzându-se după protectoarele lor. Şi eu sunt acolo, plutesc.

Parcă încă nu vreau să ajung unde trebuie, deşi e înfiorător să nu ştiu unde o să ajung. Sunt în neant, sunt într-un no man’s land. Spectacolul acestor minuni ale Universului mă face să nu vreau să ajung nicăieri, ci doar să le privesc, dar se face frig, foarte frig, şi oh, nu, încep să mă îndepărtez. Sunt tot mai departe de sursa aceea imensă de căldură.

Ajung lângă o planetă. E aşa micuţă şi tristă. De aceea e aşa de frig aici: pentru că ea e tristă. E singură şi tristă. Căldura protectorului nu ajunge şi la ea aşa cum ajunge la celelalte. Mă… Mă opresc aici? Aici trebuie să ajung?… Îmi zâmbeşte… Cu zâmbetul ei îmi încălzeşte sufletul. E aşa de tristă, dar tot zâmbeşte şi zâmbeşte atât de frumos. Zâmbetele celor trişti sunt cele mai calde şi mai frumoase. M-am oprit aici. Asta înseamnă că aici e misiunea mea. Aici trebuie să fiu. Dar de ce? Doar Creatorul Universului ştie în acest moment.

[iunie 2015]

6deecaa40af272ab4da4f1064d0abf60

Source: pinterest.com

Lasă un răspuns :)

