Promiţi?

Promite-mi că ai încredere. Promite-mi că ceea ce avem şi vom avea, nu o să aibă nimeni. Promite-mi că o să lupţi şi o să mă ajuţi să nu pierd bătăliile pe care eu le duc deja, dar să nu te superi atunci când îţi spun că o să mă las înfrântă într-o bătălie, pentru că nu pot să o continui. Îmbrăţişează-mă strâns doar şi stai cu mine. Promite-mi că nu o să mă laşi să fac ce vreau. Nu tot ce vreau îmi face bine. Promite-mi că nu o să mă laşi să pierd vremea degeaba. Promite-mi că o să îmi respecţi deciziile. Promite-mi că întotdeauna o să fii tu însuţi când eşti cu mine. Promite-mi că nu o să mă judeci. Promite-mi că merită. Promite-mi că ai încredere. Şi, cel mai important, promite-mi că îţi vei respecta promisiunile…

3 gânduri despre &8222;Promiţi?&8221;

Lasă un răspuns :)

