Confesiuni din fiecare zi #2

25 ianuarie 2015

When you say “yes” to others, make sure you are not saying “no” to yourself.

Paulo Coelho

Am spus “da” de multe ori, chiar şi atunci când voiam să spun “nu”, pentru a nu-i răni pe ceilalţi. Am spus o dată “nu”, iar lumea s-a întors cu susul în jos şi, în cele din urmă, i-am rănit. E mai bine să-i doară pe ei decât să mă doară pe mine? Nu. E mai bine să mă doară pe mine decât pe ei. Atunci când îi răneşti, încep să te iubească mai puţin şi nu aş putea suporta ideea asta.

Lasă un răspuns :)

