After 12 am #1

tumblr_n49vlenM8u1r1arpmo1_1280

11 ianuarie 2015

1:49 dimineaţa te găseşte singur în camera ta, cu lacrimi în ochi, cu prea multe gânduri în minte şi prea multe cuţite în suflet. Magic FM se aude încet şi îţi aduce aminte de ceea ce voiai să uiţi. Voiai să uiţi că ai iubit şi încă iubeşti şi că şansa asta ţi-a fost luată. Voiai să uiţi pentru o zi şi o noapte că urmeaza mai mult stres decât ţi-ai fi imaginat şi mai multe lacrimi vărsate decât într-un an întreg. Voiai să uiţi că ai doar 19 ani şi viaţa aşteaptă bucuroasă înaintea ta să o trăieşti, dar tu nu vrei decât să fii singur cu muzica ta şi cu versurile tale şi, din când în când, cu oamenii pe care-i iubeşti şi fără de care nu poţi trăi.

Ai vrea să uiţi, dar sufletul îţi spune altceva. Nu uita nimic. Sunt lecţii de viaţă şi amintiri prea preţioase, indiferent de cât de mult doare când te gândeşti că unii oameni nu vor fi în viitorul tău, aşa cum ai crezut. Dar e o durere frumoasă, căci există atât de multe momente pe care chiar nu poţi să le uiţi. Te doare, dar îţi aminteşti şi zâmbeşti şi te gândeşti „A fost minunat. Am fost fericit şi asta contează mult. Poate că nu o să-i am în viaţa mea, dar îi am în inima mea”.

Lasă un răspuns :)

