Încercări

Încerc să fiu cât mai bună în toate. Încerc să trăiesc aşa cum îmi doresc, chiar şi cu mici impasuri, cu mici impedimente ce mă opresc mai mult sau mai puţin din drumul meu. Sunt mereu absorbită de nou, deşi poate şi puţin speriată. Încerc să-mi înlocuiesc frica de necunoscut cu oricât de puţină curiozitate. Asta mă ajută să cuceresc teritoriile necălcate de mine şi pe locuitorii lor. Încerc să creez legături puternice cu locurile în care am fost şi care m-au fascinat, căci, până la urmă, ele sunt o parte din inspiraţia mea, să zicem “muzele mele”. Încerc să găsesc artă în orice lucru. De fapt, asta fac toată ziua (e pasiunea mea cea de toate zilele haha). Până şi pisoiaşul meu de 4 luni şi unsprezece zile este o mică-mare operă de artă. (Ah, felinele, cu siguranţă,  sunt opere de artă create cu măiestrie!).

Încerc să aduc fericire în inimile oamenilor, dar uneori le întind nervii la maximum, fiind o fire încăpăţânată, care nu face ceea ce nu vrea (scuze pentru asta *sheepish grin*). Încerc să-i fac fericiţi pe oamenii pe care-i iubesc. Încerc să citesc cât mai mult, dar, oh, îmi aleg atât de greu cărţile! La fel fac şi cu oamenii. Nu aleg pe oricine. Nu las pe oricine să mă cunoască şi să-şi plimbe mâinile prin sufletul meu. Nu toţi au mâinile curate.

Încerc atât de multe, mult mai multe decât am spus aici, dar nu reuşesc întotdeauna să fac ce-mi propun. Ce reuşesc să fac este să mă las purtată de viaţă unde mă duce şi, uneori, să mă pierd pe drum. Şi când mă pierd, nu reuşesc întotdeauna să mă redresez, dar experienţa mă ajută în cele din urmă să-mi găsesc un alt drum, chiar şi cu totul diferit de celălalt.

Lasă un răspuns :)

