Căutare reciprocă

Podeaua sună a vechi. Miroase a lemn proaspăt tăiat, dar nu îl văd nicăieri. Totul e vechi. Se aude doar răsuflarea mea. Şi a ta. Tu eşti undeva. Te aud. Vocea ta mă cheamă. Nu ştiu unde eşti, dar te voi găsi. Respiri aşa de frumos, aşa de liniştitor. Nici nu-mi mai aud propria respiraţie. E doar a ta şi inima mea bătând ciudat. Un ritm de tobe à la Nothing Else Matters. Aş vrea să pot simţi respiraţia aceea caldă pe pielea mea rece. Şi parfumul ăsta… E parfumul tău. Dar de unde ştiu asta? Habar n-am. Ştiu doar că eşti tu…

Păşesc spre acel loc unde o să te găsesc, iar podeaua scârţâie îngrozitor. E chiar aşa de veche? Şi pare atât de nouă. Lemnul acela întunecat lăcuit mă conduce spre tine. Nu ştiu unde sunt şi nici unde merg. Ştiu doar că tu vei fi acolo.

E lumină. O lumină naturală şi caldă ce trece prin geamul mare al holului. Văd o pădure frumoasă şi verde, inundată de soare şi tu nu eşti nicăieri. Încă nu te-am găsit şi îmi pare rău. Mi-ar plăcea să fii cu mine. Aud o inimă bătând şi nu e a mea. Cred că e a ta. Dar de ce o aud în mine? Ai fost tot timpul aici? Sau e doar imaginaţia mea bolnavă ce te creează în continuu? Razele soarelui vor să danseze cu mine, dar eu le spun că te caut. Te-au văzut trecând pe aici. Ai vorbit cu ele şi le-ai spus că mă cauţi, dar n-au ştiut să-ţi spună unde sunt. Ţi-au simţit parfumul ameţitor. Te-au admirat pentru ochii şi zâmbetul tău. Au dansat cu tine. Aş vrea să fac şi eu asta. Te-au încurajat să mă cauţi, să nu te opreşti căci merită. Asta mi-au spus şi mie. Să te caut, să nu mă opresc. Merită. Suntem suflete-pereche, ştii? Dumnezeu s-a gândit la tine când m-a creat pe mine şi viceversa.

Şi acum ne căutăm unul pe celălalt… E atât de pustiu şi frig şi nu eşti aici să-mi ţii de cald şi de urât. Eu nu mi-am pierdut speranţa. Sper că nici tu.

Podeaua sună a vechi, iar eu încă te caut…

(Sentimentalisme. Ce să le faci? Nici eu nu vreau să fiu aşa, dar, din nefericire, sunt.)

assddfghh

Lasă un răspuns :)

