Anii de liceu

IMG_4794

Ai vrea să dai timpul înapoi? Să zicem, chiar atunci când începeai liceul. Atunci când nu ştiai exact unde să mergi, când nu mai aveai răbdare să-ţi cunoşti colegii şi profesorii, când aveai emoţii sau, pur şi simplu, erai entuziasmat că, în sfârşit, ai devenit elev de liceu, un “boboc”. Atunci când ţi-ai cunoscut diriga/dirigul, când mergeaţi spre clasa care va fi, în unele zile, o închisoare, iar în altele, casa ta. Atunci când nişte oameni străini ţi-au devenit colegi şi, în timp, prieteni. Atunci când ai cunoscut oamenii cu care urma să petreci cei mai frumoşi şi cei mai dificili, totodată, patru ani.

Sunt atât de multe lucruri pe care le-aş putea enumera aici despre anii de liceu! Ca atunci când toată clasa devine rebelă şi decidem să fugim de la ultima oră. Când toţi facem gălăgie la vreo oră, iar profesorul nu poate să ne liniştească. Când ora de literatură universală devine ora de râs isteric si necontrolat. Când trimiţi mesaje prietenilor şi/sau acelei persoane speciale. Când eşti ascultat în faţă la istorie, iar emoţiile nu mai contenesc. Când “Ieş’ în casă” şi “Dacă nu-ţi convine, transferă-te!” devin vorbele de fiecare zi, iar “Mi-e foame”, “Câte ore mai avem?”, “Ce oră avem acum?”, “Mi-e somn”, “Vreau acasă”, “Câte minute mai sunt?”, “Ce m-am săturat de şcoala asta!” şi “Hai mă să mergem de la ultima oră!” nu lipsesc nici ele din vocabularul nostru. Când stăm pe hol, privind bobocii care trec pe acolo şi criticându-i. Când mergem la Balul Bobocilor şi Balul Majoratului şi ne distrăm de minune. Când colegii nu încetează cu glumele, făcându-ne să râdem incontrolabil. Când într-o oră plictisitoare te uiţi la un coleg care face ceva amuzant. Când, pur şi simplu, nu te poţi controla şi îţi vine să râzi în cele mai nepotrivite momente. Când diriga ne ţine predică, iar noi nu suntem chiar aşa de atenţi.

Atât de multe lucruri pot fi spuse! Dar cel mai important lucru pe care pot să-l spun este faptul că o să-mi fie dor de colegii mei. Chiar dacă uneori m-au enervat foarte tare şi, la un moment dat, nu-i mai puteam suporta, o să-mi fie dor de ei, de toţi!

Dragii mei colegi, nu ştiu cum altfel aş putea să vă spun ce simt, decât prin scris. Aşa că, uitaţi aici. Aţi fost minunaţi, cât se poate de minunaţi. Nu pot contesta asta. M-aţi ajutat când am avut nevoie şi mi-aţi fost prieteni, chiar dacă v-am spus colegi. Încă nu pot să cred că au trecut patru (sau mai puţini pentru unii) ani alături de voi şi parcă aş vrea să dau timpul înapoi doar ca să fiu cu voi! Mi-aţi făcut zile fripte, dar cu voi am trăit şi momente de neuitat! Nu o să uit cum îmi cereaţi şerveţele, ştiind că eu am întotdeauna. Nu o să uit cum eraţi fiecare în parte, cât de frumos este să fii elev de liceu, cât de frumos este să ai astfel de oameni lângă tine. Nu aş putea să uit cum stăteam în clasă timp de şase ore la şcoală şi parcă ne ţineam de urât unul altuia. Nu aş putea să vă uit niciodată, fiindcă sunteţi ca mine: tineri cu vise măreţe, cu sclipiri în ochi şi suflet electric, dornic de libertate!

Îmi pare atât de rău că liceul s-a terminat, că nu o să vă mai văd, că nu o să vă mai pot vedea în fiecare zi şi nu o să mai pot trăi momente frumoase alături de voi! Dar de abia acum începe adevărata aventură a vieţii voastre, aşa că luaţi-vă inima în dinţi şi faceţi ceea ce vă doriţi! Nu o să vă uit. Voi veţi fi într-un colţişor ascuns al inimii mele, de unde nimeni nu vă poate scoate niciodată! Vă urez tot ce e mai bun pe lumea asta, mult succes pe mai departe şi sper din suflet să rămânem prieteni! O să-mi fie tare, tare dor de voi! Vă iubesc! (Mă credeţi că asta am scris-o cu lacrimi în ochi?)

collage123

După ani şi ani mă voi întoarce

După ani şi ani sigur voi veni

După ani şi ani vom fi împreună din nou,

Primul nostru gând ne va regăsi plângând.

Un gând despre &8222;Anii de liceu&8221;

Lasă un răspuns :)

