Oh, darling, let’s be adventurers!

pring

E soare, e primăvară, vremea e perfectă! Aşa că, de ce să nu profităm? Hai să ieşim! Să mergem pe toate străzile din oraşul asta, vreau să-i aflu toate secretele, vreau să văd toate drumurile şi unde duc, toate casele de care nici nu ştiam că există. Vreau să merg pe cărările acelea făcute de oameni, unde maşinile n-au ajuns. Vreau să merg peste tot şi să văd tot ceea ce n-am văzut în cei 18 ani de când sunt aici. Poate o zi nu e de ajuns, dar nu mă interesează asta, tot ce vreau e să-mi cunosc oraşul înainte să plec şi să nu mai am timp de el.

Şi când ne vom sătura de străzi, de maşini, de oameni şi de aerul mai poluat, o să mergem pe toate dealurile pline de viaţă şi de aer curat, care îţi dau energie instant. Poate chiar pe dealul pe care-l văd în fiecare zi de la geamul meu. O să privim oraşul de sus, ca şi cum noi am fi stăpânii lui, o să inspirăm aerul mai rece şi o să fim cei mai fericiţi. O să îmi iau chitara şi o să cântăm, să ne simţim ca pe o scenă, scena lumii. O să-mi iau şi cartea şi o să citesc în bătaia vântului, care îmi întoarce paginile, vrând să-mi închidă cartea ca să mă joc cu el. Vede că nu vreau să mă joc şi, în schimb, se joacă cu părul meu, dându-l în faţă ca să nu mai pot citi. Sau în căldura soarelui, care mă lasă să-mi hrănesc mintea şi imaginaţia. El mă încălzeşte şi se joacă cu temperatura. Ba străluceşte tare şi mă face să-mi fie cald, ba se ascunde după nori şi e frig.

Sau vom face ce mai vrei tu, asta dacă îmi place ideea haha!

Ar fi frumos să preţuim mai mult natura, atâta timp cât o mai avem. Cine ştie ce se va întâmpla în viitor? Deci, hai cu mine în aventură! Vrei? Nu vei regreta. Pe cuvânt de cercetaş! 😀

2 gânduri despre &8222;Oh, darling, let’s be adventurers!&8221;

Lasă un răspuns :)

