Happy Belated Mother’s/Women’s Day

Niciodată n-am putut să-mi exprim sentimentele în faţa cuiva şi nici n-o să pot. În scris mă exprim cel mai bine, în scris pot să spun mai bine ceea ce vreau să spun. Câteodată, chiar şi în scris dau dovadă de o anumită reticenţă. Deci, o să spun exact ceea ce vreau să spun.

Dragă mamă, nu ştiu ce aş putea să-ţi spun, nici ce aş putea să-ţi reproşez. Nici nu ştiu cum să încep chestia asta. Poate aş putea să încep cu faptul că tu eşti mama mea, cea care m-a crescut până acum şi cea care va fi aici când am nevoie, tu faci parte din grupul acela de oameni care sunt extrem de speciali, care mă fac fericită, pe care-i iubesc enorm şi fără de care nu aş putea trăi. Ştiu, sunt multe clişee, dar sunt cât se poate de adevărate.

Ştiu că tu îţi sacrifici unele lucruri pentru ca noi, familia ta, să avem ceea ce ne trebuie şi ceea ce avem nevoie. Ştiu că uneori, poate de mai multe ori, nu eşti bine din cauză că munceşti atât de mult şi de abia mai ai timp pentru tine. Ştiu că ne-ai dărui şi sufletul tău dacă asta am vrea. Ştiu că nu ne-ai părăsi niciodată. Şi mai ştiu multe lucruri, dar cel mai important e că ne iubeşti şi noi te iubim. Nu pot să spun cât de mult pentru că orice aş spune, tot nu e de ajuns.

Probabil că nu e un text chiar atât de frumos, dar am spus ce-am avut de spus.

Te iubim în fiecare zi, nu doar de Ziua Mamei.

La mulţi ani, cu întârziere, tuturor mamelor şi femeilor! Sunteţi minunate!

tumblr_n1t0y6uIYB1s9ee9do1_1280

Lasă un răspuns :)

