Minunile unui om

Niall HoranGăsesc câte o minune în fiecare persoană. Fiecare are ceva care mă înnebuneşte. În mers, în gândire, în zâmbet, în inimă, în ochi, în mâini, în mişcări, în voce sau altceva. Poate e o magie proprie de care ei nu sunt conştienţi sau doar ceva mai special, care îi face atât de fascinanţi pentru mine. Nu pot să-mi retrag privirea de la ceva ce îmi place, mintea îmi spune să nu mai privesc, dar ochii nu se satură. Până la urmă, se obişnuieşte şi mintea, devine mai „moale” şi cedează. Privesc până mă satur sau până nu mai pot din cauză că mă holbez mai mult decât privesc, şi asta e stânjenitor pentru cineva. Sau obiectul iese din raza de acţiune a ochilor mei…

Ochii. Ochii sunt cei care mă fac să mă topesc. Ei sunt cei pe care-i văd prima oară la un om. Sunt izvoare de inspiraţie care nu seacă niciodată, sunt minunile pe care le vedem în fiecare zi, dar nu ne dăm seama că ei sunt mai frumoşi decât credem noi, sunt mai mult decât o oglindă. Ochii ne arată lumea. Mai mult decât atât, ei ne arată alţi ochi. Poate ochii mamei, sau ochii surorii, sau ai tatălui, sau ai prietenei cele mai bune sau ai persoanei acelea stupid de speciale. Niciodată n-am ştiut de ce privim oamenii în ochi, mai ales pe cei pe care-i iubim. Ne inspiră afecţiune? Iubire? Siguranţă? Sau „ochii care nu se văd se uită”? Oricum ar fi, e bine. Dar eu mă uit în ochii altora pentru că acolo se află frumuseţea lor.

La fel ca în zâmbet. În ochi şi în zâmbet se află frumuseţea. Acolo e toată. Şi mă fascinează imens când o persoană zâmbeşte şi cu sufletul şi cu ochii. Sau aş putea spune că atunci când sufletul zâmbeşte, asta se reflectă în ochi şi pe buze. Când sufletul nu mai zâmbeşte, buzele pot să zâmbească forţat şi arată ca zâmbetul sufletului, dar ochii nu mai zâmbesc. Ceva se schimbă în ochi.

Şi cea mai frumoasă minune e să vezi zâmbetul cuiva pentru prima oară.

Lasă un răspuns :)

