Pentru că asta sunt eu

Întotdeauna o să-mi pese de ceilalţi. Chiar şi de o persoană pe care nu o cunosc, chiar şi pe ea o s-o ajut cum pot atunci când îmi cere ajutorul sau atunci când văd că are nevoie de cineva. Asta pentru că nimănui nu-i pasă de mine, iar eu vreau să le arăt tuturor că mie îmi pasă de ei. Nu vreau să văd suferinţă în alţii. Fericirea lor mă face pe mine fericită.

4 gânduri despre &8222;Pentru că asta sunt eu&8221;

  1. Într-o bună zi, cineva o să vadă în tine dorinţa de-ai face pe ceilalţi fericiţi, iar atunci o să înveţe şi acel cineva cum să îi pese de tine şi cum să te facă la rândul lui/ei fericită.

    Apreciază

Lasă un răspuns :)

