Iubesc dimineţile

f48abb441e61d92556c694a0fada34e4

Ei bine, iubesc dimineţile, fie ele de iarnă, de primăvară, de vară sau de toamnă. Pur şi simplu le iubesc. Ia priveşte în ce fel.

Iubesc dimineţile devreme, când mă trezesc cu noaptea în cap şi sunt ameţită din cauza că nu am dormit destul sau cât aş fi vrut. Le iubesc pentru că simt cum căldura din patul meu confortabil se risipeşte, descopăr dacă e soare sau înnorat sau dacă plouă. Dacă e soare, norii puţini sunt colorati în roz, cerul se colorează şi el încet, încet în albastrul lui minunat. Dacă e înnorat şi plouă, zâmbesc. Pentru că nimic nu e mai frumos decât să fiu fericită atunci când lumea e tristă, când vremea nu ţine cu mine. Eu îi zâmbesc, pentru ca alţi oameni să ia boala zâmbetului de la mine şi, astfel, să facem o zi frumoasă, chiar dacă plouă. Chiar dacă cerul e trist, noi îl facem să zâmbească şi să fie fericit.

Iubesc dimineţile când tati face cafea pentru mami şi în toată casa miroase a cafea. Eu, de asemenea, îmi fac o cafea slabă, cu un gust care face ca lumea să fie mai palpitantă, care mă face să vreau să merg peste tot şi nicăieri, să trăiesc aventuri de neuitat cu o persoană dragă mie. La fel şi sora mea, care zi de zi se răsfaţă cu o cafea, asemănătoare cu a mea.

Iubesc dimineţile în care trebuie să merg undeva. Atunci simt aroma tare a lor, aerul care mă face să stau mult pe drum şi să contemplez, să analizez tot în calea mea : străzile, copacii, cerul, mireasma, oamenii, feţele lor palide şi obosite, mersul legănat şi apăsat, dar totuşi grăbit, spre serviciu, maşinile trecând în grabă spre o destinaţie total necunoscută mie, păsările care parcă îmi cântă mie ca să mă înveselesc, dealurile impunătoare, casele, mersul meu şi faptul că m-am pierdut printre cunoscuţi care mi se par străini. Toată lumea e grabită, doar eu mă las dusă de briza slabă, gândindu-mă la tot felul de lucruri, inhalând aerul pătrunzător, visând cu ochii deschişi, privind, iubind tot ce se află în jurul meu şi mirându-mă de minunăţia de a fi in viaţă.

Iubesc dimineţile de iarnă. În ziua precedentă nu a nins, dar mi-am dorit asta, iar în dimineaţa următoare, totul e alb, pur, ce nu merită să fie murdărit de oameni. Mă trezesc şi sunt fericită că a nins, sunt fericită că e vacanţa de Crăciun şi am mult timp să fac ce vreau şi ce îmi place, că fac pomul de Crăciun sau că e făcut deja şi pot să-l privesc cu o pace şi o iubire imensă în suflet, chiar mai mult decât imensă. Îmi fac un ceai şi îl beau aşa fierbinte, simţindu-i căldura în corpul meu deshidratat peste noapte. E o nouă zi ce merită savurată din plin.

Iubesc dimineţile în care pot să citesc. Nu neapărat o carte, ci şi blog-uri, reviste, citate pe Pinterest, mici povestioare de iubire. Şi să am cana mea de cafea în mână.

Iubesc dimineţile în care mă trezesc cu o anumită piesă în minte, o piesă care îmi aduce aminte de cineva special, de un loc special, de un moment special.

Iubesc dimineţile când soarele mă trezeşte, jucându-se cu părul meu şi sărutandu-mă, fericit că exist, că sunt acolo ca să îl fac să iasă de după nori, că îl iubesc şi pe el.fcd7006e353384e8a4cbca15c273162e

Iubesc dimineţile când nu am nimic de făcut decât să lenevesc în pat, să gândesc în linişte, singură, să-i iubesc pe toţi şi pe nimeni, să privesc pe fereastră rutina de fiecare zi, să simt soarele cum mă gâdilă. Inima mea e plină de pace şi iubire acum.

Iubesc dimineţile când mă trezesc fericită şi multumită că Dumnezeu nu m-a uitat, a vrut să mă trezesc şi în dimineaţa aceasta.

Bună dimineaţa !

2 gânduri despre &8222;Iubesc dimineţile&8221;

  1. Iubesc diminețile in care ma așteptai nervoasa la usa pentru a merge la liceu,in care ne grăbeam ca doua nebune sa ajungem cu 5 minute după ce a sunat Clopoțelul,nu după 10. In care făceai eforturi sa ții pasul cu mine. 😂😂😂😂😎😎😎😍😍😍. Si in care imi țineai aceleași predici despre cum va asculta la istorie si iar nu apuci sa mai citești ceva. Despre cum ar trebui sa ma trezesc mai devreme. Despre cum „mâine” la fără 10. 👌🏻👌🏻👌🏻. YUP. Miss Old Times. 😢

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns :)

