Doare

tumblr_lwj5ml7suj1qahe9so1_500.jpgO durere imensă îmi inundă corpul. Scriu asta cu lacrimi în ochi pentru că sunt terifiată, mă tem pentru inima mea, să nu păţească ceva de la durerea asta. Mă tem să nu mai fie sfâşiată, ruptă, chinuită.

E distrusă. Nu mai poate simtă nimic. Nu o mai simt la locul ei, nu îi mai simt bătăile, nici căldura şi nu îi mai văd frumuseţea aceea specială. Nu îi mai aud strigătele de fericire, ci aud cum zbiară, se chinuie să trăiască în imensa teroare a unei dureri viitoare care să o doboare de tot, să o distrugă pentru totdeauna, să îşi piardă speranţa de a mai găsi un om care merită osteneala. Se zbate între viaţă şi moarte, între suferinţa unei iubiri sfârşite chiar înainte de a începe şi a fericirii de a trăi, între ură şi iubire, între tine, care ai făcut-o aşa, şi mine, care o am.

Da, tu ai făcut-o aşa. Am crezut că există cineva…diferit. Tu eşti diferit, diferit de ceilalţi oameni, dar exact ca ceilalţi bărbaţi. Şi dacă întrebi „Cine te-a pus să îi încerci pe toţi ? ” să ştii că nu i-am încercat pe toţi, nu am nevoie. Mai ales nu acum, când ştiu că nu mai există şanse prea mari să găsesc un bărbat care nu m-ar aduce la o astfel de confuzie. Şi dacă întrebi „De unde ştii tu că toţi sunt la fel ? ” să ştii că asta e doar ceva general, din câte am trăit şi văzut. Nu toţi sunt la fel, desigur, am spus-o aşa, pur şi simplu, dar tu faci parte din categoria bărbaţilor buni care nu rănesc o femeie, categoria bărbaţilor himerici i se mai spune.

Inima mea. Nu mai rezistă. Nu mai vrea asta. Nu mai vrea ca eu să simt fluturaşii din stomac zbătându-se să iasă şi să fugă după un el, să simt fiorul acela minunat, pătrunzător când stau lângă un el, mirosul de fericire din fiecare zi când iubesc, pur şi simplu să simt iubirea cum îmi îneacă sufletul şi viaţa. Nu mai vrea, chiar dacă e imposibil să nu mai iubesc. Mi-e greu să mai simt ceva, dar va trece. Într-un final.

2 gânduri despre &8222;Doare&8221;

  1. ma bucur ca ai avut curajul sa iti faci acest blog si sa postezi asemenea lucruri….noi doua stim mai bine te pup

    Apreciază

Lasă un răspuns :)

