Primul meu blog

Iată-mă. Scriu primul meu articol pe primul meu blog în toiul nopţii. Nimeni nu ştie asta. Dar shhhh ! Nu vreau să ştie. Aici e spaţiul meu unde sunt doar eu şi unde îmi scriu ideile frumoase sau stupide. Aici e liniştea mea. Aici scriu şi devin mai calmă odată cu fiecare cuvânt. E minunat să scriu, e minunat să pot să îmi exprim sentimentele, trăirile, gândurile prin scris. Iubesc chestia asta.

Şi, iubind aşa de mult scrisul, ce-mi venii ? Să îmi fac un blog unde să mă exprim cum vreau şi să îmi găsesc cititori care simt ce simt eu, care sunt ca mine şi care îmi vor deveni prieteni, într-un final. Dar cum sunt eu ? Poate te întrebi. Vei descoperi în paginile blogului, în fiecare postare, în fiecare frază, în fiecare cuvânt, în fiecare piesă, în fiecare fotografie.

The scariest moment is always just before the start.

~ Stephen King

2 gânduri despre &8222;Primul meu blog&8221;

Lasă un răspuns :)

